חה"כ אייכלר: "יוקר המחיה – פשע של משרד האוצר"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ אייכלר: "יוקר המחיה – פשע של משרד האוצר"

    חה"כ ישראל אייכלר ב"מהדורה המרכזית": "כולם יודעים שיוקר המחיה זה רק בגלל הגזירות ושלא יתלו את זה במגמות עולמיות. זה פשע של משרד האוצר"

    צילום: פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "יש לנו נס שאנחנו מתעסקים בכל מיני דברים ולא שמים לה מה קורה מסביבנו. ביידן ולפיד מצטלמים יפה אבל הרוסים, הטורקים והאיראנים נפגשים מתקרבים. איך לא מדברים על המפגש הזה?"

    לאחר מכן התייחס אייכלר לעליית המחירים: "יוקר המחיה, הרדיפות והגזירות לא מצדיקים שום התפלגות. עלינו להתאחד יחד כדי להילחם בכל הדברים האלה. כולם יודעים שיוקר המחיה זה רק בגלל הגזירות ושלא יתלו את זה במגמות עולמיות. זה פשע של משרד האוצר".

    לדבריו "אנחנו צריכים תנאי חד משמעי לישיבה בקואליציה: אין שום סיבה שהמדינה תעשוק זוגות צעירים במיליארדים על קרקעות. הציבור משלם עשרות מיליארדים רק בגלל המדיניות הזו של מכירה לכל המרבה מחיר. אפשר היום לתת לכל זוג צעיר קרקע במחיר הקרן בלי שהאוצר ירוויח על זה פרוטה וזו יכולה להיות מהפכה".

    הוא התייחס לטענות על פערים בשיח עם הדור הצעיר: "רוב פניות הציבור שאני מקבל זה מצעירים. בכל הבעיות אשמה יהדות התורה, וכל הפתרונות זה איתמר בן גביר? הדשא של השכן תמיד ירוק יותר. כשיהיה לנו כוח פוליטי גדול נוכל למנוע את זה שעריץ כזה כמו ליברמן ישב במשרד האוצר ויחוקק חוקים נגד חרדים".



    0 תגובות